Söndag

Goddag eller borde jag säga godkväll kanske!
Klockan är ju trots allt 20 över 6, men jag har knappt gått upp än:)
Helgen har varit riktigt bra, är riktigt nöjd faktiskt.
I Fredags var jag & david hemma hos syster malin och passade Alessandro eftersom hon och franck skulle ut med några kompisar och bowla och lite sånt. Så var vi där hela kvällen och kikade film först på Stormbreaker Som franck rekommenderade fast han inte hade sett den, det var ngn sorts bondfilm fast det handlade om en 14 årig kille , ja jag vet inte riktigt den var inte bra ialf. Sedan kikade vi på Crack, den var helt jävla sjuk, handlade om en kille som fått nån kinesisk drog i sig som gör att man måste få andrenalinkick annars så skulle man dö, hmm, ja ni förstår nog hur sjuk den filmen var. Sedan gick vi hem vid 12 snåret och gick och la oss!
Igår var jag och Lovisa på sibahuset och skulle hitta mig en tröja, men det blev en svart skjorta istället. Ska till stan imorgon med mamma istället och försöka hitta mig något, hon är en levande plånbok!
Sedan på kvällen så kom tjejorna hit, Carro, ida sofia och Lovisa. Mysigt, vi kikade på Just my luck, den var faktiskt riktigt söt den filmen. Sen tjatade vi hela kvällen & Lovisa och sofia gick vid 12 tiden och carro och ida höll mig sällskap ända tills 1 då David kom och myste med mig och kikade på film , World trade Center, inte speciellt bra,  jag somnade.
Idag har jag & david sovit ut hela dagen, han är på mackedonken nu medans jag sitter här och har dötråkigt, men han kommer tillbaka snart som tur är , tycker inte om ensamhet !

Ha en fortsatt trevlig kväll/dag.

Emelie Georgsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0