Onsdag

Hola !
Matteprov idag, som gick åt röven! jag lovar att det var det svåraste provet som jag någonsin gjort! usch hatar matte, fast jag är otroligt glad att vi slapp Småföretagande som är dötråkigt. =)
Efter skolan tog jag det lugnt & gosade med d , härligt. Sedan begav jag mig till skolan för att se på höstkonserten, som SÖG enormt  mycket, gräsligt, ja jag finner inga ord! Det var helt enkelt det värsta jag vart med om. Imorgon är det skola och efter skolan eller på skoltid vet inte riktigt ännu ska jag och mor kika på en ny lägenhet som ligger vid torget:) ska bli kul eftersom jag hoppas på en flyttning, nytt rum, I LIKE! =) Mja, sen så far mamma iväg till sin fästman i Nyköping och är där över helgen, så david ska bo här då, gott.
Ha det!
Kyss -v-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0