Lördag



Hello:)
här sitter jag igen, otroligt uttråkad! Är med david, men han är trött och ligger och halvsover i soffan. hmm, funderar på att hoppa på honom så att han vaknar :) ojda:) Idag har jag bara tagit det lugnt & sovit, trött som bara den! Men nu är jag allt uppe och har varit på stan en sväng och gjort ett yttligare försök att hitta en tröja, utan att lyckas! Jaja, snart ska jag och dävid fara med bussen hem till min systers lägenhet och vara där litegrann eftersom hon är hos sin pojkvän i Göteborg , så att jag har hennes lägenhet över helgen :) Så vi ska nog vara där lite ikv och passa på att bada badkar eftersom vi inte har ngt här hemma, och sedan se film eller något liknande:)
See you later!
Kyss -v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0