Jag älskar dig!


   Min bästa  v

Hejsan!
Idag har det vart en super otroligt tråkig dag i skolan, som vanligt! det blir bara tråkigare och tråkigare för varje dag som går, jobbigt. Hade prov i administration, usch jag hade knappt pluggat och kunde nästan ingenting kändes det som. Hoppas på ett G i allafall! Idag har jag lekit med min david också, som egentligen skulle sova här idag, hade planerat att se på 'ugly betty' med honom & sedan se på Wallander- blodsband. Men nävars, han hade tydligen träning idag från 9-11 så det kändes lite onödigt för honom att komma hit så sent eftersom jag går och lägger mig vid den tiden. Jaja, så det får bli imorgon istället, haha synd då får han pinas med att se O.C med mig! Har även hunnit ta mig en snabb runda på stan med Lovisa, hittade mig en skjorta men vet inte riktigt om jag ska behålla den eller lämna tillbaka den, en helt vanlig vit, som jag velat ha jättelänge men inte hittat någon fin.
Nu ska jag fixa naglarna och sedan gå & lägga mig.
Godnatt
Love, Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0