Fredag

 


Hello Gorgeous -v-
Nu har jag inte skrivit på ett bra tag. Yttligare en gång sviker jag mina läsare, jag ber så hemskt mycket om ursäkt, jag skall bättra mig. Idag har jag vart hemma från skolan, eftersom det är en förkyldning i min kropp som spökar, snart bryter den ut, jag har haft jätteont i huvudet i flera dagar nu, tyck synd om mig. Fast jag gick en snabbis till skolan för att vara redig och göra ett prov som vi hade, riktigt gott att fått det gjort. Ganska krångligt prov, men jag klarade det galant. Ikväll ska jag & david se på idol och jag hoppas verkligen att Johan åker ut! Så nu ska jag kila ner till affären för att köpa något gott att unna mig denna fredagskväll.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0