9 November

Goddag!
skola idag, like always! tråkigt men man måste .
Idag har jag även vart på stan ett tag med david , han köpte present till sin fader som fyller år på Onsdag, och jag hade tänkt att göra ett nytt försök på att hitta en tröja, men icke det nej! får ta mig en sväng ut till överby i helgen, fast jag hittade mig faktiskt ett par jeans jag tror jag vill ha! Sen är jag väldigt sugen just nu på att gå till frisören och klippa mig och slinga håret! fast det väntar jag ett litet tag till med. =)
Ikväll ska jag mysa med david , han ska sova här! gott. Han åker ju bort hela helgen:( åh. vill inte det, kommer kännas tomt även om det bara handlar om 3 dagar. Ärsch ska ju leka med mina tjejer på Lördag, ska bli jättemysigt  & på söndag ska jag på Lindas hockeymatch =) ska bli kul !
Imorgon får jag tillbaka mitt matematikprov hoppas på ett G verkligen!!! Hatar matte om man säger så!

Ha en bra kväll alla glada!
Kram -v-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0