8 Oktober

Hallå :)
Här sitter jag igen, som vanligt varje kväll innan jag går & lägger mig .
 Just nu lyssnar jag på Akon - Never took the time :) skön låt. Fast Just akon är verkligen ingrodd i hjärnan!men bra är han:) visst!
Idag har jag sovit i 2 timmar, skönt vill jag lova! hihi.. Har även hunnit att spendera min dag med min älskling, mysigt som vanligt!! -v-
Imorn har vi gympa som första lektion, ska bli gött fast jobbigt att ha det som första lektion eftersom man ser så otroligt sleten ut resten av dagen, fast det gör jag alltid men whatever:) Haha, btw fick jag skolkorten idag, ser ut som ett litet barn på klassfotot, typ som en retsticka lr ngt äsch, bättre än förra året iallafall! och det på bara mig själv blev faktiskt bra i år, haha jag och david jämförde med förra året, HJÄLP vi ramlade nästan av stolen både två av skratt! haha var ju så otroligt blek och ROSA läppglans och massa smink , shit:S detta året hade jag ialf normalt smink:S tack för det.
Jaja, det var ett jävla tjöt om ingenting, tänk du som läst ända hit haha, du måste ha ett roligt liv:)
jag har nåt mer intressant att berätta föresten ( or not ) - Gaycafét öppnade nedanför mig idag, happy moment för alla som är homosexuella!  Synd att inte jag är det, då hade jag haft det nära och bra, haha:)

Love ,
Emelie Georgsson.



Föresten så har jag hittat mig en annan plattång jag vill ha , för jag kom på att den andra såg himla plastig ut:) Men denna var riktigt söt och stödjer även Bröstcancerfonden!
vill ha!
123980-28        ida & emelie
                                                                                                                            Bästa -v-

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vill ha ett kort på dig Emelie :D !

2006-11-09 @ 09:50:04
URL: http://citruus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0