7 November

Hej alla glada!
Trött är jag, otroligt jävla trött, det har varit en riktigt seg dag!
i skolan fick jag reda på att jag fått MVG i FÖS (försäljning & Service för alla som vill veta) och det är jag otroligt glad för, gud vad jag skryter=) hihi.Idag har jag även gjort matteprov, tror inte det gick superbra men jag är nöjd med mitt försök iallafall! Lekit med david har jag gjort hela dagen också, fått massage och massa massa gos!! härligt. Inte långt kvar till helgen, vet absolut inte vad jag ska hitta på då eftersom david åker iväg på världens eller sveriges största inomhuscup som tydligen är en dygnet runt cup, trevligt! Får väl fråga ida snällt om hon vill leka:) hihi! -v-

Kyss!

Föresten, vill ha plattången nedanför, perfekt färg och perfekt storlek inte för smal , bara jobbigt till mitt tjocka hår, och inte för bred , bara klumpigt. Fast skulle vilja ha glasplattor istället:)
VILL HA!
123980-26123980-27


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0