13 November

Hej baby!
Här sitter jag igen, fan vad tråkigt det är har tröttnat på att sitta vid datorn det enda som är skönt är musiken Just nu lyssnar jag på Akon. The rain, superbra låt! =)
Jag har vart i skolan segt som vanligt! idag var verkligen en sån där dag man bara ville ligga hemma hela dagen med david brevid sig och sova! Men jag fick inte min önskan uppfylld! Tråkigt i skolan var det med, förutom på datorkunskapen som jag tycker är riktigt rolig. Idag har jag även spenderat min dag med david vi har gosat och sett på fotbollsgalan & Spanat in Fredrik Ljungberg (jag)=)
Imorgon har vi prov i administration och jag tänkte att jag skulle vara duktig och verkligen plugga hela helgen, men jag satte mig ner på fredagen när jag inte hade nåt att göra och försökte plugga men det gick inte riktigt, man gör allt man inte ska göra när man pluggar, typ grejar med naglarna eller kollar in i väggen. Så jag la ner de dära papprena och tänkte imorn pluggar jag, men inte det! Idag, dagen innan satte jag mig och kollade igenom,(somvanligt) Jag kanske har fått in 3 frågor på alla papprena, äh jag orkar inte jag är trött och kollar på Prison Break!




Sängen kallar
Sleep tight!

                      Love Em!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0