12 November

            
                                                
Back in the old days!


Varmt välkomna alla smygläsare!

Igår åkte jag och min storasyster malin ut till sibahuset för att kika på kläder till lille alessandro! Och visst hittade vi lite men inte det han behövde som mest, en overall. Sedan hade jag svårt för att bestämma mig vad som skulle hända på kvällen, antingen vara med systrarna och kika film eller åka till Anna i Skoftebyn, men skoftebyn blev det, jag och ida åkte dit och vi skulle kika Scary movie 4 men det vågade inte dom små (Malin , Anna & Arijana) , haha.Sedan kom idas far och hämtade oss runt 11 tiden , sen så la jag mig i sängen och kikade på Coyote Ugly som var på 4an=) bra film.
Idag har jag & ida vart och kollat på Lindas ishockey match, ojojoj vilken brud på hockey alltså, hon gjorde mål =) hihi , riktigt kallt men roligt. Sedan gick jag & syster Lovisa hem till far och åt tårta och han öppnade presenter eftersom det är farsdag idag=) gött.
Ikvälll kommer Davidälskling hem & vi ska gosa hela kvällen!  I miss you baby! -v-


David, du är bästa någonsin.
Du & jag , no matther what! -v-
Jag älskar dig!

Love,
Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0