10/11 November

     

Hejsan!
Igår var jag bara hemma själv och tog det lugna gatan! det var väl skönt fast väldigt tomt utan david=(
Kikade på idol gjorde jag ,  & härligt att cissi åkte ut! Må marcus vinna!
Idag har jag bestämt att träffa mina kära vänner Ida,malin & äna, det ska bli mys, fast först måste jag svika dom lite & åkta med min syster ut till siba huset nån timme innan jag träffar dom, Aless behöver faktiskt en overall =) & jag en tröja. Så det blir nog bra!
Ikväll blir det väl mys med tjejerna tror jag, annars ska jag till min syster & kika film med henne eftersom jag inte träffat henne sen innan jag åkte till England, illa alltså.
Ha det bra!

Peace n' love ! / Georgsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0