Veckan som gått

ja:) nu har folk börjat klaga på att jag är kass på att skriva blogg,
eller ja att jag inte gör det så ofta, jag förstår ni saknar det och jag skriver så intressant:) hihi. nej denna veckan har iallafall gått riktigt snabbt måste jag säga, hade prov i engelska idag, gick väl sådär, blir överlycklig om det blir ett G eftersom jag inte ens pluggade mer än 7 minuter igår. Idag har jag även klippt mig, blev väl rätt okej, för en gångs skull! har inte blivit nöjd på väldigt länge, förutom när jag klippte mig där sist gång (klipp & co) och om alla vill veta så byter jag frisörsalong efter varje gång jag klipper mig, men denna gången tänkte jag att jag går tillbaka till denna frisören, och jag blev rätt nöjd, så jag fortsätter nog att gå dit=) hihi, hon klippte ialf bort det jag alltid lägger bakom öronen, eller ja så att det inte blir så tjockt när jag gör det ialf, hmm ni kanske inte ens förstår vad jag menar men skit i deee.
Ida har även slingat håret på mig, blev ganska fint faktiskt, men ska nog slänga i några slingor till innan jul hade jag tänkt mig. det blir säkert fint, men frisören gjorde det så fint när hon plattade det, och jag äger inte ens en plattång, men jag gör det om exakt 17 dagar. =)
Nu ska jag nog sluta tjata och gå och lägga mig eller nåt liknande.
Good Night, sleep tight -v-


123980-47
Carolina & Emelie
På kalas hos Ida-v-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0