Snart jul!

Bara 6 dagar kvar till julafton
Jag räknar nedåt, & jag längtar.
Fast egentligen inte till själva julafton eftersom att vi inte ens ska vara många på julafton eftersom alla systrarna har skaffat familj och barn så åker dom iår bort till deras respektive pojkvänners familj, tråkigt värre, men nästa år blir det perfekt, då har cecilia fått sin bebbe och vi får vara dom första som firar jul med den sötnosen. För dom som vill veta vad jag har önskat mig i julklapp så har jag önskat mig denna parfymen som är längst ner på sidan: Hugo Boss - femme , en plattång, smink, nagelvårds saker, Sen har jag väl inte kommit på så mycket mer så det lär bli pengar.
I helgen gjorde jag väl inte så där super mycket, tog det mest lugnt och så var min bror, hans tjej och hennes dotter och hans dotter från Karlskrona här och hälsade på. Mysigt , hela familjen var samlade riktigt härligt tycker jag.
Sen lekte jag med david och vi tog det väl allmänt lugnt.
Idag började skolan igen , tråkigt som vanligt. Började plugga småföretagande idag som jag har prov i på onsdag, sen ska jag snart fortsätta med mitt svenska arbete som ska vara inlämnat på Torsdag, och även hinna göra lite näthandel som jag har på fredag, som ni förstår har jag fullspäckat schema ikväll och måste också hinna se Prison Break klockan 22.00. Det är nåt jag inte får missa iallafall.
Nu får jag sätta igång!
Kram

123980-54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0