Sammanfattning om helgen :)




Hej hopp alla glada:)
MARKUS VANN IDOL:) yes, hejat på han sen första gången jag hörde honom ,så man kan säga att jag är glad:) I fredags var lovisa ida och sara här och kikade på det tillsammans med mig:) riktigt trevligt sällskap vill jag lova. På lördagen så var vi hemma hos ida och firade hennes födelsedag med lite middag, dricka och roliga lekar:) Vi som var där var jag, carolina, lovisa, sara , sofia, anna och malin =) Myspys.
Tack för allting kära ida, jag hade en otroligt rolig kväll. Hoppas du blev nöjd med skivan och kollaget från mig och lovisa:) hihi..
Söndag ,tog jag det absolut lugnt, riktigt trött säger jag bara, jag & d sov ut ändå tills 2 tiden, så tog vi det lugnt hela dagen mina systrar & aless kom hit på lite middag och så där:) Sen gick han hem senare på kvällen och jag gick och la mig:)
Idag så har jag varit i skolan, otroligt tråkigt. Fast idag är det ju lilla ithas födelsedag, så
GRATTIS SWEETHEART! -v-
Nu inväntar jag david som ska mysa med mig ikväll och också sova här, synd du kommer få pinas 1 timme ikväll eftersom det är prison break! :) Hihi..
Love Em

Kommer fler bilder senare, men jag har inte fått fler än dessa bilder eftersom carolina och itha är lite sega på att sätta in dom , hihi -v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0