Lucia

123980-53123980-52

Onsdag: börjar skolan med ett praktisk marknadsförings prov, som inte alls var så svårt som jag hade förväntat mig. Senare vart det Luciatåg, gjorde julstämningen alldeles perfekt, eftersom jag inte haft någon hittils. Lucian var gräslig, luciatåget var gräsligt, men visst var det vacker sång, men man vill ju ha glada miner, jag såg EN i hela luciatåget som såg glad ut, tack för det ialf:)
Senare hade vi helt vanliga lektioner, efter skolan åkte jag hem och tänkte plugga men nävars, då ringde lovisa för att fråga om jag vill med på luciakröningen i stan och visst ville jag det=) lite extra julstämning är inte fel, men måste få lov att säga att Trollhättans lucia var inte den finaste jag sett. och Föresten så ska Lucia vara Brunett inte blondin, men that's life. Senare gick vi runt på stan ett tag och så.
Torsdag:  Började med skola idag också, tråkigt värre. Men fick tillbaka engelska provet, Vg visade det sig bli, här snackar vi chock att jag fick det, hade inte ens pluggat :) Så glad har jag varit idag.
Idag är det också Alessandros födelsedag , 1 år fyller lillen. Så jag var på stan med david älskling förut och köpte en present till aless och så köpte jag ett par byxor till mig själv. Vi kikade även på julklappar, riktigt mysigt och ännu mer julkänslor, härligt! Hand i hand på stan och kolla julklappar, underbart. Bara snön som fattas! :) Hoppas den kommer snart. Senare var jag på kalas hos syster då för att fira aless, mysigt , och gottit med tårta och kakor=) sen har jag bara pluggat och haft allmänt tråkigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0