Helgen

123980-50123980-49

Hej alla söta & glada!
Tänkte att jag skulle berätta vad som hade hänt i helgen, eftersom jag inte orkat skriva i bloggen. I fredags var jag med david, och vi såg på film den där populär musik från vittula, den sämsta filmen jag sett på mycket lång tid. Tråkigt men david tvingade mig att se klart den eftersom vi redan hade börjat se den tyckte han det var onödigt att stänga av , hm okej.  Sen i Lördags tog jag det mycket lugnt, syster och aless var här ett tag och jag gosade med honom, sedan gick jag hem till henne med min andra syster Lovisa för att passa aless en stund medans malin & franck var ute och käkade på kvällen. Så vi badade aless och det blev katastrof när vi skulle ta upp honom från badet eftersom han tycker det är OTROLIGT kul att bada. Men han lungnade ner sig sen när jag och syster brottade ner varandra på golvet, för då skulle han vara med och leka, haha så sweet! Btw så fyller han 1 år nu på torsdag! sött.
Senare på kvällen kom david hem till mig & vi såg på Harry Potter och käkade godsaker =) Senare hade vi massagekväll med go olja och lugn musik och tända ljus,helt underbart!
I söndags  tog jag det allmänt lugnt och sov ut nästan halva dan!
Sen igår så började skolan igen efter en otroligt slö helg. Träffade våran nya mattelärare som ska börja till våren, han såg ut som en blandning av ein stien och en rödhårig krulltott, vidrig med andra ord. Fast han verkade faktiskt trevlig och vill att vi ska få höga betyg så att det kanske är nått att ha faktiskt, den nuvarande matteläraren är ju inge vidare hon kanske har 0,01 i IQ  ..
Nu ska jag sätta mig och rå plugga på Praktisk marknadsföring.
Puss&kram -v-
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0