härliga fredag!

123980-55

Hej hopp!
Här sitter jag klockan 8 på morgonen & skall alldeles strax gå för att möta lilla ida:)
så ska vi ta sällskap till jukonserten som är nu på morgonen! Ännu mera julstämmning:)
har ju redan vart på en julkonsert fast med hjortmosseskolan, helt underbar alla var otroligt bra!
Bättre än förra årets julkonsert:)
Idag ska jag & mamma klä granen, tror jag ialf . Får bli ikväll eftersom att jag ska först handla julklappar till mor och far på stan med min syster, sedan ska jag åka iväg till siba/etage med lovisa, och inhandla alla julklappar:) mys.
snön skulle gärna kunna få komma, lite iallafall men inte mycket!
2 dagar kvar till julafton, happy!
Puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0