Äntligen julafton!

123980-58


Idag är det julafton, vilket varit efterlängtat i flera veckor nu!
hihi, familjen är påväg hit & jag har precis försökt att göra mig lite
fin ! Vet inte om jag lyckades men =)
Älsklingsdavid kommer hit sedan så ska vi byta klappar och mysa!
Den 2:a julafton vi firar tillsammans, Underbart.
& fler kommer det bli! v
Nu måste jag kila!
GOD JUL ALLA GLADA!

123980-59

Update:

Nämen:) då var julen över redan, tråkigt men sant
men jag har allt haft mig en bra dag med en massa paket:)
För de som vill veta vad jag fick så
En plattång, Hugo boss -femme parfymen,
underkläder från Punto blanco jättefina fick dom av david:)
smink, pyamas, godis, tofflor, och lite sånt:)
men imorgon så ska jag få pengar och lite så.
men jag har som sagt haft det bra idag:)
& mysit med david, och han är påväg hit igen, det kom som en överaskning nu på kvällen:)
För hans far & hans flickvän skulle ändå upp till grannarna över =)
Hihi.
PUSS&KRAM -v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0