30 December

123980-63123980-62


Måste börja med att säga att denna veckan gått riktigt fort!
Tråkigt tycker jag eftersom jag gillar lov, bara 1 vecka kvar så börjar skolan sen, usch vill
inte ens tänka på det! Imorgon är det nyårsafton och det ska bli riktigt trevligt att käka
middag med tjejerna! Sofia har jag saknat, ungen har vart i Thailand i 2 veckor, säkert jättebrun.
Så vi ska vara hemma hos Lovisa & äta fläskfilé med potatisgratäng och god sallad och sås, och
till efterätt gör vi pannacotta som är otroligt gott! Mums & sen firar vi 12slaget med
en flaska champagne ;) Så har vi ju världens bästa utsikt över kanalen där dom skjuter upp
raketerna! Härligt vill jag lova..
Så morgondagen blir till att laga mat och göra sig lite fin!
Ha en forsatt trevlig kväll!
GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0